Пазарът за видео услуги в облак е достигнал 3,82 милиарда долара в Китай през втората половина на 2020 г., което представлява ръст от близо 46% на годишна база, сочи доклад на IDC за индустрията, съобщава Радио Китай.

Сред нишовите пазари, този за приложения с видео облачни услуги отчита най-голям потенциал. Водещите доставчици на облачни услуги все още заемат най-голям дял от пазара или общо 63,4%.

Като цяло, онлайн аудио/видео развлеченията, продажбите на живо на стоки в електронни платформи и онлайн образованието са трите сфери, които са задвижвали пазара през втората половина на миналата година.

Топ доставчиците на облачни услуги, а именно Ali Cloud, Tencent Cloud, Kingsoft Cloud, Huawei Cloud и Baidu Cloud, заемат 76,5% пазарен дял от инфраструктурата за видео услуги в облак.