До 21 април ще се приемат заявки в тазгодишното издание на ФАРА - най-големия фестивал на креативната индустрия у нас. Комуникационните агенции могат да представят своята работа в два конкурса - творчески и медиен. До участие се допускат рекламни форми и кампании, създадени у нас и реализирани в страната или чужбина в периода 01.01.2021 - 20.04.2022 г.

XXII издание на фестивала - ФАРА 2022, ще се състои от 8 до 11 юни в Пловдив.

Съревнованието в 38-те категории и подкатегории на творческия фестивал ще бъде журирано от експерти в областта на рекламата и комуникацията. Председател на творческото жури е Александър Калчев - главен творчески директор на DDB Париж.

Организаторите на фестивала предоставят допълнителна възможност за участие, като ще приемат заявки с удължен краен срок до 29 април, в който таксите ще бъдат увеличени с 10%.

ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции.