Благодарение на интернет днес предприемачите могат да вършат много повече неща, отколкото когато и да било. Да, производството на тухли и хоросан продължава да има своето място в икономиката, но много хора днес изграждат изключително успешни брандове от уюта на собствения си офис. И карат потребителите си да купуват или поръчват продукта им от уюта на собствените си домове.

Дали чрез персонален сайт или чрез е-bay акаунт, но всяка търговска дейност днес трябва да има и своето виртуално продължение. Все пак, виртуалната търговия има впечатляващи ръстове навсякъде по света. А в нея има все още място и за вашите идеи. Така че е време да предприемете нещо. Но как да постигнете успех?

Започнете с Facebook реклама

Facebook има над един милиард потребители по целия свят. Няма никакво значение, че вашият продукт си има специализирана ниша. Шансовете ви да достигнете точно до онези, които искате, са твърде високи, защото вашите потенциални клиенти имат определено предизвестено поведение. И Facebook го знае.
Когато са проектирани по правилния начин, Facebook рекламите са релевантни и осигуряват стойност. Рекламата в социалната мрежа не само е на достъпна цена – тя може да е и много точно насочена. На пренебрежимо ниска цена хиляди от вашите потенциални клиенти ще видят вашата реклама в нюзфийда си.

Използвайте влиятелните хора

В социалните мрежи е много важно да намерите най-влиятелните хора. Участниците във Facebook например са свързани помежду си много по-тясно, отколкото си мислите. Едно е някой привързан към вашия продукт човек да говори за него само със семейството, роднините и приятелите си. Съвсем друго е да го прави във виртуалната среда. Когато вашият продукт или услуга е посочен от влиятелен в мрежата човек – такъв, който има много виртуални приятели, ще се получи сериозен трафик. Това е конкурентна маркетингова стратегия, която си струва усилията и инвестициите.

Експериментирайте със Snapchat

Ако вашият таргет обхваща младежите между 13 и 23 години, не се колебайте да използвате за рекламиране на вашата дейност Snapchat. Това мобилно приложение често е определяно като „новия фейсбук“. То има около 100 милиона потребители по света, които пускат по около 400 милиона снапове на ден. Разликата между Snapchat и Facebook е в това, че пуснатата в мобилното приложение снимка или видео съществуват и могат да бъдат видени от потребителите само за определено време след отварянето им – примерно за 10 секунди или две минути, след което се изтриват. Това е причината младежите да използват Snapchat, за да си изпращат по-шантави снимки, които няма как да се свалят и използват от някого по-късно.
И имайте предвид, че напоследък се наблюдава увеличение на горната възрастова граница на най-честите потребители на приложението. А също така, че в него можете да създавате собствени канали, да разигравате игри или състезания.

Използвайте Instagram

На фона на Facebook и на Twitter, засега програмата за размяна на снимки Instagram има още време, докато заеме своето достойно място. Но имайте предвид, че скорошно изследване установи, че ползващите Instagram имат около 58 пъти по-голяма ангажираност към програмата, отколкото потребителите на Facebook. Следователно, вашата реклама там ще има доста по-голям ефект.
Независимо какви точно инструменти ще използвате, за да рекламирате вашето бизнес начинание, никога не забравяйте електронната търговия. Ако дадете възможност вашият продукт или услуга да се продават или да се поръчват през интернет, вие ще имате още един канал за продажби, който нищо чудно скоро да надмине по успех останалите. Така че дерзайте!