Компанията за бутилиране на единствената естествено газирана вода „Михалково“ се нарежда в челната десетка сред фирмите от сектор „Храни и напитки“ със сериозен пазарен ръст през 2016 година. „Михалково“ бутилира и реализира годишно на българския пазар около 18 млн. литра вода.

За своето 60-годишно съществуване от малък цех за бутилиране на вода се превръща постепенно в модерно предприятие с нови производствени мощности, модерна инфраструктура, разширен асортимент, дистрибуторска мрежа в по-големите градове на страната и нарастващи продажби в България и чужбина.
„Михалково“ предлага на пазара следните продукти:

• Най-разпознаваемият продукт сред потребителите е единствената българска естествено газирана вода „Михалково“ – водата на поколения българи, с доказано положително лечебно и профилактично въздействие при хронични проблеми, подходяща за активно спортуващи, тъй като възстановява солевия баланс в организма, а не на последно място активно използвана в кулинарията при приготвяне на традиционни български ястия;

• Пазарен ръст през 2016 г. бележи изворна вода „Михалково“, водата с най-ниска минерализация на българския пазар, която е изключително подходяща за ежедневна употреба;

• Интерес печели уникалният продукт – естествено газирана вода с плодов аромат - ароматизирана естествено газирана вода „Михалково“ - 100% натурален продукт;

• През последните години на пазара се налага и марка напитки „VITU“ - нискокалорични безалкохолни напитки със свежи вкусове на ябълка, лимон, портокал, кола, тоник, горски плод, етър и вишна;

През 2016 г. компанията инвестира 1.6 млн. лв. в нова линия за бутилиране , като част от тях са безвъзмездна помощ по ОП „Иновации и конкурентноспособност“. С новата линия, която ще заработи през 2017 г., ще се постигне удвояване на производствените възможности.

Очакванията на компания „Михалково“ за 2017 година са тенденцията на ръст в пазарните стойности да се запази с добро съотношение цена-качество на продуктите и лоялна конкуренция.