Насочените реклами могат да бъдат доста досадни, но те могат да бъдат и доста зли, ако са нечувствителни към трагедиите в живота ни. Ако загубите дете и видите реклама за детски продукти е разбираемо, че това ще ви подейства травматично. "Фейсбук" иска да промени това и тества функция, която ще ви позволява да скриете потенциално разстройващи ви реклами, съобщава hicomm.bg.

Опцията понастоящем е ограничена до блокиране на реклами за алкохол и родителски продукти, но от социалната мрежа могат да добавят и други теми, ако потребителите изразяват несъгласие с тях. Това е част от по-голяма промяна в рекламните предпочитания, с които ще можете да направите използването на реклами далеч по-приятно нещо.

"Фейсбук" е готова да ви позволи да виждате рекламите, които искате, но тя няма ви даде възможност да „заглушите“ напълно някои реклами. Все пак това е признание, че парите, които се печелят от реклами не са най-важното нещо. Ако човек не харесва рекламната политика на "Фейсбук", то това може да го накара да спре да използва социалната мрежа изобщо, което ще има по-лош ефект за "Фейсбук", отколкото опцията за скриване на дадени реклами.