Новата корпоративна идентичност отговаря на бъдещите планове на компанията за развитие и постигане на високи резултати

От 27 февруари 2017 г. един от водещите застрахователни брокери в България - “Адмирал Иншурънс Брокер”, официално сменя своята корпоративна идентичност и става “Мусала Иншурънс Брокер”.

Ребрандирането е израз на корпоративните планове за развитие и затвърждане на лидерските позиции на компанията на застрахователния пазар в България.

Изградената репутация на компанията и дългогодишните ѝ партньорски отношения ще бъдат гаранция и основа за бързото налагане на новата корпоративна идентичност - “Мусала Иншурънс Брокер”.

Собствеността на компанията и управленският ѝ състав остават непроменени. Екипът, който ще менажира “Мусала Иншурънс Брокер”, е с дългогодишен опит и е част от компанията от 2009 г.

Към момента застрахователният брокер разполага със 120 офиса в цялата страна. Плановете на “Мусала Иншурънс Брокер” са да увеличи своето присъствие както в София, така и в останалите големи градове в България.

За 2016 г. компанията е реализирала премиен приход от 21 577 057 лева, като бележи ръст от 25,6% в сравнение с резултатите от 2015 г.

През 2016 г. застрахователният брокер отбеляза ръст и в броя на клиентите, сключили застраховки благодарение на неговите посреднически услуги - 82 хил. физически и юридически лица. Затова брокерът ще разчита и на лоялността на досегашните клиенти, които познават добре професионалната етика и отношение на екипа.

“Нашето желание и хъс за работа остават непроменени, а с тях и фирмената ни политика да сме безкомпромисни в качеството на предлаганите услуги и да предоставяме комплексно обслужване, съобразено с индивидуалните нужди на всеки клиент”, заяви Николай Чернев, собственик на “Мусала Иншурънс Брокер”.