Нова награда - “Изгряваща звезда”, за млади професионалисти ще бъде връчена в четвъртото издание на BAAwards - призовете, които се дават от Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Конкурсът, който отличава най-добрите постижения в маркетинговите комуникации, е под мотото “Raising the БАР”, тъй като идеята на организаторите е да вдигнат летвата пред маркетолозите, обяснява Росен Мисов, изпълнителен директор на асоциацията. Именно заради това за първи път журито ще дава обосновка за оценката си на всяка кампания.

Предложенията за участие се събират от 29 май до 25 август на сайта на БАР. Победителите ще бъдат обявени през последната седмица на септември на галацеремония. В конкурса ще бъдат раздадени 21 награди в 11 категории. Те са: “Нов продукт”, “Нова услуга”, “Нова корпоративна марка”, “Ребрандинг на продукт”, “Ребрандинг на услуга”, “Корпоративен ребрандинг”, “Пускане на пазара на обновен продукт”, “Пускане на пазара на обновена услуга”, “Активиране на марка” и “Корпоративна социална отговорност”.

За новата категория “Изгряваща звезда” могат да кандидатстват тези, които имат до 2 години опит, придобит след дипломиране.