От юли тя работи с телекома
по кампании и управление на
каналите в социалните мрежи

“Юнайтед партнърс” е новата пиар и дигитална агенция на “Мтел”. От юли тя работи с телекома по външните и вътрешните комуникации. Партнира и в управлението на каналите на “Мтел” в социалните мрежи, разработването на онлайн съдържание и развитието на кампании за корпоративна социална отговорност. Изборът на агенция идва, след като от “Мтел” направиха конкурс сред най-големите агенции в страната.

“Изборът ни беше изключително труден, като разликата в оценките на агенциите накрая беше в рамките на няколко процента. В крайна сметка “Юнайтед партнърс” ни спечелиха с опита си на телеком пазара, ангажираното си отношение и

сплотения

експертен

екип,

който даде наистина силно предложение с добър баланс между креативност и синергия с бизнес целите на компанията”, каза Илияна Захариева, директор “Корпоративни комуникации” в “Мтел”.

“Опитът ни в сферата на технологиите и телекомуникациите е показал, че едно от най-големите предизвикателства е динамиката на работата. Тази динамика обаче е най-мощният двигател за развитие. А съвместните ни цели са да допринасяме за бизнес резултатите и позиционирането на “Мтел” като лидер в телекомуникациите с всички инструменти на съвременните маркетингови и корпоративни комуникации”, каза Мария Гергова-Бенгтссон, основател и управителен директор на “Юнайтед партнърс”.

Агенцията има

20-годишен

опит в пиара,

интегрираните и дигитални комуникации. Работила е с едни от най-големите международни и български компании. Екипът, който ще работи за цялостните комуникационни решения на “Мтел”, се състои от експерти в телеком сектора, дигиталните тенденции и комуникациите в сферата на човешките ресурси. “Юнайтед Партнърс” има редица награди и отличия, сред които и “Агенция на годината” за 2014-а година.