Девет кампании бяха отличени с награда от Българската асоциация на рекламодателите (БАР) в конкурса ѝ BAAwards 2017. Осем отборни и един индивидуален приз бяха раздадени на четвъртото издание на BAAwards за изключителни постижения в маркетинговите комуникации.

Победителите са:

В категория “Нов продукт” наградата е за “Загорка” с кампанията “Крадецът на ябълки. Стиска ли ти?”. На второ място е “Санофи” с кампанията “Да се наспиш добре с Magne B6. Лека нощ”.

Индивидуалната награда в същата категория е за Леонора Христова от “Юниливър” с кампанията “Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!”.

В категория “Нова услуга” призът е за Пощенска банка и кампанията “Повече днес”. Второто място е за “Мобилтел” с кампанията “Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел”.

За “Нов корпоративен бранд” отличието е на “Мобилтел” за бранда “МТЕЛ СПОРТ”.

Наградата за “Продуктов ребрандинг” е на “Захарни заводи” и кампанията им “Сладки времена - любимите локум и халва от “Захарни заводи”.

За “Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара” призът е за “Кока-кола” с кампанията “Coca-Cola No Sugar”.

В категория “Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара” победителят е Първа инвестиционна банка за “Дигитална карта от Fibank”.

За “Активиране на бранд” - най-оспорваната категория в конкурса, призът е за “Декатлон” и кампанията DECATHLON BOX OFFICE. На второ място се класира “Тойота” с кампанията “Toyota Hybrid. Защото знам”.

За тазгодишния конкурс на БАР постъпиха рекорден брой заявки - 43, което е с 20% повече от миналата година.