И хотелите не са това, което бяха, особено, ако става дума за Япония. Например в ProPILOT Park Ryokan в Йокохама предлагат нестандартната услуга "самопаркиращи се чехли, възглавници и ниски столчета".

В действителност става дума за внедряването в предмети от ежедневието на технология, използвана от автомобилния производител "Нисан". Така чехлите посрещат гостите най-напред във фоайето. Там те са идеално подредени, благодарение на иновацията. Няма риск и после в стаята да бъдат захвърлени или загубени, защото отново само с един бутон се задейства подреждането им. Още по-забавно става в ProPILOT Park Ryokan и с движещите се възглавници за сядане на земята и малки столчета.

Според Ник Максфийлд, говорител на "Нисан", технологията, внедрена в хотела, има за цел не просто да облекчи ежедневието на гостите, а и да насочи вниманието към потенциала на автоматизираните системи за задвижване.