Начинът, по който се управлява, обективно се вижда от резултатите на дружеството, ние го извадихме от фалит. В края на 2009 г. не можеха да се плащат заплатите, сега никой не говори за фалит, говорим за закупуване на нови влакове. Така изпълнителният директор на холдинг „Български държавни железници“ Владимир Владимиров коментира пред Би Ти Ви исканията на БСП за оставки в БДЖ. През 2009 г. дружеството имаше 850 млн. задължения, а към 1 март тази година задлъжнялостта по баланс ще бъде 360 млн., обясни той. И добави, че една голяма част от тези пари са дадени от държавата като заем, с тях ще бъде увеличен капиталът и те не подлежат на връщане. Друга малка част са оперативни задължения към персонала, например, или различни счетоводни разчети. Реално това, което трябва да бъде платено, е 196 млн.