Цялостният подход към сигурността включва анализ на процесите, разпознаване на несъответствия, препоръки, внедряване на организационни мерки и последващо поддържащи услуги.

Осигуряването на съответствие с изискванията на Регламента за защита на личните данни (GDPR) започва с изследване на съществуващите бизнес процеси на организацията чрез работни срещи с ключовите роли в организацията и събиране на информация чрез иновативни онлайн платформи и колаборационни инструменти. Резултатът е анализ на несъответствията с изискванията на Регламента и други приложими закони. Всяко несъответствие се оценява в зависимост от неговия риск, като за всяко несъответствие се предлагат една или няколко максимално конкретни мерки за адресирането му в зависимост от конкретния бизнес процес, съществуващите практики и инфраструктура на организацията, които да позволяват най-бързото и лесно действие по „затваряне на несъответствието“.

За препоръките се прави “Анализ за минимизиране на разходите” (Cost-benefit Analysis), както и план за имплементирането на oдобрените от клиента мерки. Тези мерки могат да включват оптимизиране на бизнес процесите по ефективен начин или внедряване на технологични средства за защита и контрол, при които чрез използването на нови системи или въвеждането на промени в съществуващите би могло да се постигне автоматизирано съответствие с Регламента без това да води до значителни промени в бизнес процесите и съответно тяхното усложняване и/или забавяне.

Продължаващата след първоначалното въвеждане поддръжка на съответствие с може да се реализира чрез на услугите Длъжностно лице по защита на данните - ДЛЗД (Data Protection Officer As a Service) и Център за управление на сигурността или ASOC (Advanced Security Operation Center). ДЗЛД посреща цялата комуникация от физическите лица и Регулатора, като подпомага организацията в реакцията на постъпилите заявки, както и се съдейства и за да се осигури продължаващо съответствие с изискванията, дори и при въвеждане на нови бизнес линии, услуги или процеси. Центърът за управление на сигурността дава възможност на клиентите да получат видимост, контрол и препоръки за подобрения на технологичното ниво на киберзащита на своя бизнес. Услугата на достъпна месечна такса, срещу която клиентите получават наблюдение на сигурността на ИТ инфраструктурата в режим 24/7; управление на уязвимости; засичане на атаки; изготвяне на експертизи и анализи; предоставяне на бюлетини за сигурност, обучения и осведоменост на служителите и експертите на клиента; без допълнителни инвестиции в оборудване, екип и технологии от страна на клиента.

Защо Телелинк:

Екип от висококвалифицирани инженери и консултанти по сигурност със знания в множество стандарти като ITIL, ISO 27001/20000/25999;Много завършени проекти за информационна сигурност;Над 10-годишен опит в предоставянето на услуги.