Изключително голям интерес регистрира Българската асоциация на рекламодателите (БАР) към най-новата си награда в традиционния конкурс BAAwards. Тя е за студентски екип, разработил най-добър проект на тема “Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория”.

С нея за първи път в петгодишната история на конкурса рекламодателите ще премират студенти.

Заради големия интерес асоциацията удължи срока за кандидатстване до 17 юли и увеличи броя на подаваните проекти до 6 от университет.

“В процеса на получаване на проекти дойде обратна връзка от някои университети за много голям интерес и сериозно затруднение да се изберат само три проекта от учебно заведение, каквото беше сегашното изискване на регламента. Изразена беше и молба за удължаване на срока за подаване на заявките”, каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

За да изпълни основната цел на конкурса - генериране и разпространение на ноу-хау в маркетинговите комуникации, да уважи труда на студентските екипи и техните преподаватели и да се улесни процеса на подаване на заявки в конкурса, асоциацията промени регламента за студентската награда.

Студентските проекти трябва да са в един от следните бизнес сектори:

- Храни, вода и безалкохолни напитки

- Бира и сайдер

- Нехранителни бързооборотни стоки (почистващи, козметика)

- Лекарства без рецепта

- Автомобили

- Телекомуникации

- Банки и небанкови финансови услуги

- Търговски вериги.

Петото издание на конкурса BAAwards стартира преди месец. В него се отличават рекламодатели с най-добрите и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година. Мотото на BAAwards'2018 е “БАРкод на успеха”, с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и намират точния ключ към техните нужди и потребности. Кандидатите за бизнес награда могат да подават документи до 2 септември.

Церемонията по награждаването в конкурса през 2017 г.
Церемонията по награждаването в конкурса през 2017 г.