Tencent Music Entertainment Group, най-голямата компания в Китай за стрийминг на музика, планира да пусне акции в САЩ на 12 декември, на стойност между 22 и 25 милиарда долара, пише сайтът Sina Finance, цитиран от bulgarian.cri.cn.

Компанията обмисля първично публично предлагане в размер на не по-малко от 1 милиард долара.

Музикалната индустрия в Китай се развива бързо благодарение на подкрепата на правителството и бизнеса, а страната е оформила добра индустриална екосистема в сферата, счита Джонатан Дворкин от Юнивърсъл Мюзик.

Tencent Music може да се похвали с 92% ръст на оперативните приходи, като само за първата половина на 2018 са отчетени 8.62 милиарда юана. С 800 милиона активни потребители месечно, компанията е генерирала 2.11 милиарда юана за първото полугодие, с 189% ръст на годишна база.