Две нови агенции - за реклама и пиар, ще се грижат за имиджа на А1 от Нова година. Малко преди края на 2018 г. телекомът обяви договорите си за догодина с Huts JWT, която ще подпомага присъствието на телекома в социалните мрежи, и с APRA Porter Novelli, която ще е комуникационната агенция на А1.

Телекомът и Huts JWT ще си партнират по всички проекти, чрез които А1 присъства в социалните платформи, като Huts JWT ще създава и публикува визуално и текстово съдържание и ще планира и осъществява кампании, свързани с продукти, услуги и инициативи на А1 в България.

“Влиянието на социалните мрежи става все по-осезаемо и за нас е важно с платформите, които използваме, да достигаме до цялата ни аудитория и да сме ѝ полезни. Убедена съм, че с помощта на Huts JWT тези наши усилия ще бъдат наистина успешни. Това за нас е важно, защото с всеки изминал ден има все повече неща, които искаме да кажем”, обясни Илияна Захариева, директор “Корпоративни комуникации” в А1.

Huts JWT Sofia е част от групата на световния лидер в комуникациите WPP. Тя e творческа агенция с над 24 години опит на българския пазар. През последните години Huts JWT Sofia се отличава с решения, които елиминират границата между дигитална и класическа комуникация.

А1 и APRA Porter Novelli ще работят заедно по всички проекти, свързани с външните и вътрешните комуникации на телекома.

APRA Porter Novelli е основана през 1994 г. През 2012 г. агенцията открива първите си офиси зад граница, а през 2015 г. обединява всичките си филиали в APRA Porter Novelli Balkans Communication Group, която включва България, Сърбия, Македония, Албания, Косово, Босна и Херцеговина, Черна гора.