Сега е време да се отделят повече средства за популяризиране на България като място за туризъм в чужбина. Така дестинацията ще стане по-разпознаваема и търсена за четири сезона в предлагането на конкурентен продукт с много добро съотношение между цена и качество.

Това са заявили от ръководството на Националния борд по туризъм, който обединява големите инвеститори в бранша, по време на среща във вторник с министъра на туризма Николина Ангелкова, съобщиха от организацията. На нея е присъствало почти цялото ръководство на борда.

Заложеният за тази година бюджет за реклама е 6,5 млн. лв. Още през март от Националния борд по туризъм поискаха с писмо до финансовото министерство спешното отпускане на допълнителни 10 млн. лв., за да се направи допълнителна кампания в Русия, Германия и Великобритания, както и в страната.

Министърът и представители на крупните инвеститори в българския туризъм са се обединили около тезата, че е нужна пълна мобилизация, отчитайки силната международна конкуренция в региона. От борда са заявили също, че подкрепят готвения механизъм за стимулиране на организирания туризъм, който трябва официално да бъде обявен в края на август.