“Ентусиазъм” - една от най-големите и успешни брандинг компании у нас, вече е част от комуникационната група The Smarts.

Това е петата агенция в групата, в която са още рекламната The Smarts, медийната IQ media, пиар агенцията “Параграф 42” и студиото за видео продукция Shoot.

Подобно сливане - на брандинг компания с комуникационна група, се случва за първи път у нас. Правят го, защото идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план в рекламния бизнес по думите на Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.

“Има ясен световен тренд - компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, оттам идва лоялността на потребителите”, казва Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на “Ентусиазъм”.

Заедно агенциите ще предлагат повече комуникационни услуги и очакват това да помогне на българските компании да се развиват по-добре на международните и глобалните пазари.

Брандинг студиото “Ентусиазъм” съществува над 15 години и е сред малкото компании у нас с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. В портфолиото си има десетки успешни проекти, сред които са ребрандинга на “Арома” и “Тандем” и създаването на марките на Casavino и тв предаването “Преди обед”.

Същевременно The Smarts е една от най-големите рекламни къщи у нас.