До края на годината ще са ясни необходимите дейности и стойността на ремонта на моста на р. Марица на път II-37 в Пазарджик, съобщиха от МРРБ.

Възможни са два варианта за ремонт на моста в Пазарджик, част от републиканския път II-37. Предстои те да бъдат разгледани в Института по пътища и мостове и да се вземе решение по кой от тях да бъде изпълнено възстановяване на гредите на съоръжението.

Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова при участието си в парламентарния контрол. Моста Снимка: Гугъл мапс

Моста Снимка: Гугъл мапс

Пътноподдържащата фирма ще разработи проект, включващ както избрания вариант за ремонт на гредите, така и всички останали необходими рехабилитационни дейности. Очаква се до края на годината да се уточнят необходимите за целта строително-монтажни работи и тяхната стойност. Съобразно нужните средства агенция „Пътна инфраструктура“ ще търси варианти за включване на съоръжението в ремонтната програма през 2020 г.

Имаме ограничен бюджет и трябва да се съобразяваме с него. Ще приоритизираме това, което е най-неотложно и трябва бъде започнато като ремонт през 2020 г., подчерта министър Аврамова.

Министерството на регионалното развитие и благоустройството и Агенция „Пътна инфраструктура“ ще продължат да търсят възможности за изпълнение на ремонтните дейности на пътя от кв. „Княжево“ до пътен възел „Даскалово“ в област Перник чрез включване на обекта в бъдещи инвестиционни програми на АПИ, каза още Петя Аврамова. Тя отбеляза, че недостигът на финансов ресурс е основната причина, поради която те не са възложени за изпълнение през тази година.

За подобряване пропускливостта на движение в трилентовия участък с дължина около 1 км между Драгичево и Даскалово на територията на област Перник е въведена временна организация и безопасност на движението, предвиждаща ръчно реверсивно движение в определени дни от седмицата и часове. Така се осигуряват две ленти за движение в посока Перник и една лента в посока София.

През останалото време от седмицата остава в сила постоянната организация на движение в участъка, която осигурява две ленти в посока влизане в София и една лента в посока Перник.