Българската рекламна агенция Saatchi&Saatchi Sofia взе злато на фестивала Golden Drum 2019 с кампанията ,,Стопаджия‘‘ за Porsche BG в категория "Филм".

До финала за конкурсната програма достигнаха още две български предложения - „Изчезващият риболовен воблер“ на Graffiti BBDO за WWF България в категория Design и „rrrrRRrr“ на The Smarts за IKEA в категория Digital & mobile.

За четвърта поредна година McCann Worldgroup стават най-успешната комуникационна мрежа на годината на фестивала. Наградата за най-добра агенция на годината е за Publicis Италия. Най-добра независима агенция стана SOK Media от Хелзинки.

На 26-ото издание на фестивала бяха връчени 62 сребърни, 37 златни и 9 Grand Prix награди в различните категории. Кандидатурите за участие в конкурса бяха общо 1150.

Авторитетният рекламен фестивал Golden Drum 2019 доведе около 1000 посетители в Порторож, Словения, където се провежда, а големият финал на фестивала бе отбелязан на 18 октомври с бляскава церемония, на която бяха връчени наградите.