Телекомът продължава да призовава клиентите да използват дигиталните канали, въпреки че всички магазини вече работят

Нов бонус - 2000 мегабайта, за клиентите на А1, които изберат да платят месечните си фактури през един от дигиталните канали на телекома – приложението Моят А1 или раздела Моят А1 на www.a1.bg, e в сила от 1 юни. Инициативата неслучайно идва след като всички магазини на компанията официално отвориха врати, а тези извън търговските центрове дори се върнаха към обичайното си работно време от преди кризата.

Плащането онлайн обаче остава по-сигурно, по-удобно и по-бързо. Именно затова телекомът продължава да окуражава клиентите си да се възползват от Моят А1. Най-новият бонус е в размер на 2000 МВ и е в сила за всички онлайн плащания на фактури от 1 юни през съответните канали. Както и с предишните подобни инициативи на А1, клиентът може да избере да активира мегабайтите на своя номер или да ги подари на свой близък, стига избраният номер също да е на абонаментна услуга, част от мрежата на А1.

Процесът по активиране на бонуса е бърз и лесен за изпълнение. След като клиентите платят своята фактура, Моят А1 автоматично ще им предложи да въведат номер, който да получи мегабайтите. Въведеният номер може да е същият, чиято фактура е била заплатена или различен от мрежата на А1.

Клиентите могат също така да решат дали да активират бонуса си веднага след плащане или да оставят това за по-късно. В случай че решат да направят активацията на своите 2000 MB по-късно, те ще бъдат подсетени за това следващият път в рамките на 10 дни, когато се впишат в приложението или в раздела Моят А1 на А1.bg.

Бонусът е еднократен и важи в рамките на 30 дни от датата на активацията му, като от него могат да се възползват както регистрирани в Моят А1 абонати, така и ползватели на услуга, дори и тя да не е на тяхно име. Процесът по активация, както и общите условия на кампанията са идентични в приложението Моят А1 и в сайта на компанията.

Потребителите на А1 вече имат опит с активацията на подобни бонуси, защото в разгара на извънредното положение телекомът обяви сходна инициатива, при която абонатите отново получиха допълнителни MB мобилен интернет на максимална скорост като част от кампанията за дигитална солидарност.

Продължаващите инициативи на А1 за популяризиране на Моят А1 показват, че от телекома планират да акцентират дългосрочно върху развитието на дигиталните канали за плащане. В същото време това е и добър начин за напомняне на потребителите, че въпреки либерализирането на мерките, опасността от глобалната пандемия не е приключила. Дигиталните канали едновременно пестят време и спомагат за по-бързото успокояване на епидемиологичната обстановка.