Популярният бранд за спортни стоки Адидас се възстановява стабилно на китайския пазар през май, като ръстът на приходите му е бил положителен за споменатия месец, след отварянето на магазините в страната, съобщава Радио Китай.

В Китай, който е първият голям пазар по пътя на възстановяването за компанията, всички собствени и партньорски обекти, над 12 000, отвориха врати още в средата на април. Посещаемостта все още е по-ниска спрямо миналата година, но усилията да се съживят операциите на веригата доведоха до значителни подобрения, съобщават от Адидас.

От компанията очакват продажбите през второто тримесечие в Китай да се доближат до нивата от миналата година.

Миналия месец компанията обеща да инвестира повече средства в подобряването на капацитета на веригата за доставки в Китай. Адидас подписа споразумение за откриването на нов автоматизиран център за дистрибуция в град Суджоу за азиатско-тихоокеанския пазар. От компанията заявяват, че са напълно уверени в развитието на китайската индустрия за спортни стоки и ще продължат да инвестират в страната и в бъдеще.