„Софийска вода“ прекратява всички планирани и вече обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на обявената извънредна ситуация, съобщават от компанията.  

След отмяна на извънредната ситуация, „Софийска вода“  ще уведоми клиентите си за нови дати за отчитане на водомерите на територията на София. Дружеството напомня, че клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си и сами през сайта (директно в раздел "Въпроси" или след регистрация, като по този начин можете да се възползвате от редица онлай услуги) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21.

Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“ ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.

С цел да запази здравето на служителите и клиентите си, „Софийска вода“ препоръчва  безкасово плащане чрез интернет,  банкомати и терминали, директно от разплащателна сметка, по банков път с превод на сметка към „Софийска вода“ или по телефона (e-pay, voice, A1 wallet).

От 16 март  до 16 април дружеството предоставя и безплатна възможност за всички клиенти за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. За този период клиентите няма да дължат такса за услугата, а същевременно си спестяват и необходимостта от физическо посещение на клиентски център.