От 1 март "Теленор България" вече е “Йетел”, а под новия бранд операторът стартира с тарифа за деца между 6 и 19 г. С нея компанията цели да илюстрира идеята за постигането на баланс – между дигитализацията, сигурността, забавлението, образованието.
На родителите се дава възможност да ограничават сайтове и неподходящо съдържание, а на децата – хиляди мегабайти за чат услуги, социални медии, стрийминг на музика и видео. Тарифата включва и достъп до образователната платформа IZZI за 24 месеца. Офертата идва и с със специални предложения за 5G смартфони.
Брандът "Йетел" е създаден за България, Сърбия и Унгария, където чешкия фонд PPF придоби мобилния бизнеса на норвежката "Теленор". Цялостното ребрандиране ще отнеме около три години, а по предварителни изчисления ще струва под 10 млн. лв.
“Йетел” е модерен бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите. Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите”, заяви главният изпълнителен директор за България Джейсън Кинг.