През 2025 г. Китай планира да предложи суборбитално космическо пътуване на туристи, като цената на билета вероятно ще бъде между 2-3 милиона юана ($286 400–429 600), съобщи Ян Ицян, основател на пекинската компания за производство на ракети CAS Space, цитиран от Радио Китай.

Китайската търговска космическа индустрия отчете годишен общ темп на растеж от 22,09 процента между 2015-2020 г., каза Ян, според когото обаче местните компании са все още на етап „натрупване“, тъй като техният мащаб е сравнително малък, докато ракетните и сателитните бизнеси на малко от тях носят печалба.

Според индустриален доклад има повече от 370 предприятия, които се фокусират върху производството на сателити, изстрелването на ракети и съответните услуги надолу по веригата. „Ключът за развитието на търговския космически сектор на Китай е приложението, а не ракетите или сателитите“, каза Ян, като отбеляза, че „трябва да направим така, че обикновените хора да имат достъп до сектора“.