В момента Seat се чувства като пренебрегнатото дете на VW Group. Слухове витаят около несигурното бъдеще на испанската марка. 

Главният изпълнителен директор на VW Group, Томас Шефер, заяви, че все още се обмисля бъдещето на Seat.

"Трябва да вземем решение за марката. Работим по план, но Seat ще се произвежда поне до 2029 г. Марката е подходяща за млади клиенти и за европейския пазар", заяви Шефер пред Autocar. 

Изпълнителният директор на VW Group смята, че Cupra e бъдещето на Seat. През 2018 г. бе взето решение марката да се отдели от Seat. Cupra жъне успехи на пазара - продажбите растат, а изборът на модели е все по-голям. 

Продажбите на испанската марка се свиха с 45% на европейския пазар през юли. Брандът остава много популярен на родния пазар, а също така във Великобритания и Австрия. В същото време обаче Cupra продължава да набира скорост, като при новата марка не се гонят обеми на продажби, а се търси позициониране – той ще е насочен към по-бунтарската и млада публика.