Porsche се обърна към услугите на британска компания, за да може пътниците да гледат филми и телевизия на вградени екрани, заради нарастващия фокус на автомобилния производител върху предоставянето на съдържание в движение.

Новата функция за видео стрийминг в автомобила ще позволи на собствениците на Porsche в 56 държави да получат достъп до своите абонаменти за Disney+ и Amazon Prime, както и телевизия на живо, чрез платформа, управлявана от ScreenHits TV.

Автомобилният производител казва, че в новия SUV Cayenne ще позволи на шофьорите да гледат филми и телевизия на централния екран, когато превозното средство е неподвижно, и на екрана на предния пътник (който не се вижда от водача), докато колата се движи.

Автомобилите на Tesla са в състояние да предават поточно видео, когато са паркирани през платформи, включително Netflix и YouTube от 2019 г.