В националната кампания "Бизнес хонорис кауза" показваме добрите практики в сферата на корпоративната социална отговорност и изграждането на работодателска марка

Днес медийната платформа "24 часа" ще отличи победителите в националната ни кампания за социално отговорните компании в България "Бизнес хонорис кауза". Връчваме статуетка (кадуцей - символа на съзидателната сила - б.р.) и грамота.

Чрез кампанията отличаваме добрите практики в сферата на корпоративната социална отговорност и изграждането на работодателска марка. Основен партньор на кампанията е "Кауфланд България".

"Бизнес хонорис кауза" представя пред обществото онези български компании, които мислят не само за своя бизнес, но и за устойчивото развитие на икономиката, подпомагането на местните общности и повишаването на качеството на живот.

Кампанията стартира през март миналата година, като право на участие в конкурса имаше всяка българска фирма без значение от мащаба - малка, средна или голяма.

Медийната платформа организира публични събития и национални кампании с голям обществен отзвук и разпознаваемост. Сред тях са "Достойните българи", "Лекарите, на които вярваме", "Отличниците на България", "Големите малки" и много други.