С помощта на Zhengzhou Nissan, компанията Santana, която си сътрудничи с Land Rover, Suzuki и Iveco в продължение на 71 години, ще бъде възродена. Испанците вече ще произвеждат преименувани версии на пикапите Dongfeng и Nissan.
Според изданието Autocar, планирана е цяла линия от нови модели, един от които ще бъде пикап. И тъй като всичко това ще бъде финансирано от съвместното предприятие на Zhengzhou Nissan, пикапът най-вероятно ще бъде близък роднина на Frontier Pro.
Frontier Pro дебютира на салона в Шанхай преди дни като хибрид с 1,5-литров турбо четирицилиндров двигател и електрически мотор, интегриран в трансмисията. Комбинираната мощност е 408 конски сили и 800 Нм въртящ момент. Задвижването е на всички колела, с опционално електронно заключване на задния диференциал. Има 4 режима на шофиране: хибриден, чисто електрически, динамика и сняг.
Nissan Dongfeng Z9, на базата на който е разработен Frontier Pro, обаче има 2,3-литров дизелов двигател в гамата си. В зависимост от скоростната кутия и типа на задвижването, мощността му е 147/190 конски сили, а въртящият момент варира от 380 до 500 Нм. Самият Z9 е нещо като универсален автомобил. Но Santana ще позиционира своите модели като автомобили за ентусиасти на офроуд – което означава, че те на практика ще бъдат конкуренти на Ineos .