Шест банки и "Борика" стартираха кампанията „Blink-ваш по мобилен и можеш да спечелиш
Националната картова и платежна схема, която е част от БОРИКА АД стартира ново издание на потребителска кампания „Blink-ваш по мобилен (номер) и можеш да спечелиш", съобщиха от там.
Целта е да се насърчи използването на услугата blink незабавни преводи по мобилен номер. Кампанията стартира от 15 юли и ще продължи до 15 октомври. Всяко незабавно плащане blink по мобилен номер от поне 5 лв. извършено през мобилно приложение на някоя от участващите банки или платежни институции, включва този, който който е направил в томобола.
Банките- участници са : Банка ДСК, УниКредит Булбанк, ЦКБ, Транскарт Файненшъл Сървисис, Инвестбанк, Обединена българска банка, Първа инвестиционна банка и Ти Би Ай Банк.
Всеки от месеците до края на кампанията ще бъдат изтеглени печеливши, които ще получат: 2 топ смартфона, 4 ваучера за пътуване из България, всеки на стойност 2000 лв. или 9 ваучера за пазаруване от eMAG, всеки на стойност 300 лв.
Имената им ще бъдат избрани чрез софтуер на случаен принцип в присъствието на нотариус, и ще бъдат обявени на официалния Facebook профил на Националната картова и платежна схема .
Услугата blink P2P бележи изключително силен ръст на годишна база – повече от удвояване на обемите преводи само за една година. Междубанковите преводи са двигателят на растежа – те се увеличават над 5 пъти, което говори за успешно включване на нови банки и активни клиенти в различни институции. Това се дължи както на широко приемане на услугата от клиенти и банки, така и от повишената активност на вече регистрирани потребители.