Toyota прекратява сътрудничеството си с BMW за следващото поколение GR Supra, което се очаква да излезе на пазара през 2027 г. Вместо двигателите и платформата на баварската компания, шестото поколение Supra ще използва 2,0-литровия турбохибриден четирицилиндров бензинов мотор на Toyota с около 400 к.с.
Настоящата A90 Supra, пусната на пазара през 2019 г., споделя повечето части с BMW Z4, като и двата автомобила се произвеждат в завода на Magna Steyr в Грац, Австрия.
Решението за сътрудничество позволи на Toyota да възроди името Supra, без да изгражда изцяло нова платформа, като същевременно даде възможност на BMW да произведе по-рентабилен модел роудстър с малък обем на двигателя.
Сега подразделението Toyota Gazoo Racing реши да разработи своя собствена версия на Supra. Новото поколение ще използва платформата за задно задвижване на Toyota и ще замени редовия шестцилиндров двигател B58 на BMW с нов хибриден 2.0-литров агрегат. Той е с по-лек дизайн, който е по-подходящ за бъдещите стандарти за емисии.