Компанията осигурява безплатна реклама за малкия бизнес

Няколко са условията за успешен малък бизнес - добра идея, добър екип и добри партньори. Без значение дали си собственик на хотел, ресторант или квартален магазин, предизвикателствата са едни и същи.
Предприемчиви българи, дръзнали да развиват и често да разширяват собствен бизнес, влагат най-много усилия в “отглеждането” на кадри и намирането на лоялни партньори.
За много от тях МЕТРО е партньорът, без който, по думите им, техният малък бизнес не би имал шанс да оцелее и да се развие.
Това установи “24 часа”, интервюирайки десетки предприемачи, които ежедневно под покрива на МЕТРО намират всичко необходимо за своя бизнес.
Като медиен партньор на кампанията “24 часа” публикува в специална рубрика на онлайн изданието си интервюта с предприемачите. Те могат да бъдат прочетени и на страница в сайта на МЕТРО.
За да покаже, че оценява и подкрепя малкия и средния бизнес, на 11 октомври МЕТРО ще отбележи едновременно в 25 държави, сред които и България, Ден на предприемача.
“МЕТРО България” се включва в кампанията не само за да благодари на своите клиенти, но и да подкрепи бизнеса им, заявиха от компанията.
Всеки ден до 11 октомври компанията представя по телевизия и радио един от над 50-те предприемачи, включили се в инициативата, заедно с атрактивни оферти.
“МЕТРО България” се стреми да бъде защитник на независимите предприемачи, а с този празник бихме искали да изразим възхищението си от тях, казва Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на компанията.
Плановете са инициативата да се превърне в ежегодно глобално събитие, което да се провежда всеки втори вторник от октомври в знак на уважение към над 21 милиона клиенти от малкия и средния бизнес в целия свят.
Освен това всички собственици на бизнес могат да представят дейността си, като се регистрират на сайта www.den-na-predpriemacha.bg и представят свои специални предложения на клиентите за 11 октомври. Това могат да бъдат отстъпки и намаления в цени, изгодни оферти за покупки 2 в 1, специални промоции и предложения, важащи за 11 октомври. Регистрацията е безплатна за всеки предприемач.
За първите 2000 компании, качили свои оферти, ще бъдат осигурени и промоционални материали, с които да се рекламират в Деня на предприемача.
Началото на кампанията бе поставено със кулинарния фестивал “Седмица на ресторантите”.
“Седмицата на ресторантите” най-точно отразява духа на празника, който искаме да организираме на 11 октомври. Нашата цел е не просто да изразим уважение към независимия бизнес, но да помогнем на партньорите си да имат още и нови клиенти. В България има над 6000 ресторанта и 90% от тях работят с МЕТРО Кулинарният фест в София, който подкрепихме, прави точно това – привлича любителите на добрата храна в тези ресторанти”, каза Атила Йенисен.
Финансовите резултати от “вкусната” седмица, в която любителите на добрата храна имаха възможност да опитат в 25 ресторанта тристепенно гурме меню на цена от 25 лева, показват, че по време на седмицата включилите се заведения са генерирали допълнително 125 хил. лева приходи. Направени са 1702 резервации за 5002-ма клиенти.
Инициативата Ден на предприемача включва още интересни събития - фотоизложба в градинката пред “Кристал” в София, специален отбор на клиенти на МЕТРО ще участва в маратон на София на 9 октомври.
“24 часа” е организатор и на кръгла маса, част от кампанията на вестника за развитие на професионалното образование “Учи, за да работиш”. На нея ще се дискутират проблемите при обучението и развитието на професионални кадри за хотелиерския и ресторантьорския бизнес. В дискусията ще се включат министърът на туризма Николина Ангелкова, социалният министър Зорница Русинова и зам.-министърът на образованието Диян Стаматов. Генерален партньор на събитието, което ще се проведе на 11 октомври, е МЕТРО.
“Ние измерваме своя успех с успеха на своите клиенти - близостта до тях е от най-голямо значение. Ето защо създадохме един от най-големите търговски екипи в страната, който наброява над 150 души”, подчерта Атила Йенисен.
"Нашите търговци обслужват над 10 хил. клиенти и правят над 1000 клиентски посещения на ден. Трудно бихте могли да намерите хотел, ресторант или независима компания, които да не са, по един или друг начин, клиент на МЕТРО. Стремим се винаги да им предлагаме решения, които да допринесат за успеха на техния бизнес. Клиентите могат да намерят всичко “под един покрив” сред близо 25 000 стоки в нашите магазини или да получат поръчката си с “МЕТРО Доставки” директно до своята врата”, добавя предимствата на веригата Йенисен.

Атила Йенисен
Атила Йенисен