Георгиус Цигаридис: Трябва постоянно да се търси качество и цена

"Интеркетъринг" съществува от 2003 г. Освен с кетъринг, се занимава със столово хранене на фирми. Има и шест ресторанти тип столова и един стандартен ресторант.

- Защо и как избрахте да започнете този бизнес?

- Аз съм главен изпълнителен директор на фирмата. Преди това бях в голяма верига, работил съм като главен готвач в Ню Йорк, Токио, Сидни. След това се пенсионирах и със съпругата ми дойдохме в България. Занимавам се с този бизнес от 35 г. Учил съм осем години кулинарство във Франция. След това работих в Ню Йорк в скъпи ресторанти.

- Кое е това, което най-много ви мотивира?

- Работата и успехите, които носи тя.

- Кои са най-важните хора за успеха на вашия бизнес?
- Екипът ми. Персоналът ни е от 23-има човека. Ние сме кетъринг, сервизът при нас е много важен и ако не е екипът ми, няма да успяваме.

- Кои са най-големите предизвикателства, пред които сте се изправяли?
- Голям проблем на нашия бизнес е, че много често времето е твърде кратко. Трудно е да се подготвиш бързо за голям прием например. Другото е персоналът. Трудно се намират хора за определени събития. Добрите сервитьори имат постоянна работа, не се занимават с почасови ангажименти.

- Какво научихте за тези години като предприемач?
- Трябва да познаваш много добре цените в нашата сфера. Трябва постоянно да се търси качество и цена. Това намирам в "МЕТРО", бизнесът ми с тях върви много добре. Работя от 15-16 години с "МЕТРО" в Люлин.

- Как си представяте своя бизнес след 5 години?
- Имаме нов проект - да правим готови храни или заготовки. Така искаме да разширим бизнеса си, да наемем повече персонал.

*"24 часа" е ексклузивен медиен партньор на кампанията „МЕТРО Ден на предприемача“. Рубриката представя български предприемачи и се осъществява със съдействието на „Метро Кеш енд Кери България“.