3 млн. евро вече е инвестирала "Метро" България в академията си. 40, 50 души може да се обучават едновременно по готварство и сервитьорство. Това заяви Атила Йенисен, който е изпълнителен директор на "Метро" България, на дебат, организиран от вестник "24 часа" за кадрите в туризма.

"Метро" работи в 25 държави с търговци на едро съсобственици на фирми, хотели и ресторанти", каза Йенисен.

"Метро" е глобална компания, но и местен играч, който се опитва да помага на клиентите си да бъдат успешни. Работим в 3 области, първата е в качеството на продуктите, втората е в каналите как са ги осигурим тези продукти и третата е в обучението на кадри. Осигуряваме автентични български продукти, каза шефът на "Метро".

"Ако розовият домат е важен за България, "Метро" ще се свърже с български университети за да открият най-добрите сортове и семена, след това при най-добрите стопани, които да отгледат розовия домат. Ще изместим прекупвачите, а вие клиентите ще имате по-добро качество", каза господин Йенисен.

Той поздрави българските и всички чужди предприемачи по повод днешния ден на предприемача, който се отбелязва едновременно в 25 държави.