София Алтова и Олга Стойчева от комуникационна агенция The Smarts спечелиха Yоung Lions Bulgaria 2018 със създадения от тях рекламен клип „Поддържаща роля“. Те ще участват в конкурса Cannes Young Lions 2018 – оспорвано съревнование с млади „лъвчета“ от цял свят.

Видеото, с което екипът победи в българското състезание, показва подкрепата, която оказва Нова тв на българското филмово изкуство.

Клипът е създаден на принципа на stop motion и съдържа цели 1500 кадъра. София и Олга обясняват, че „малката камера“ символизира българското филмово изкуство, а ръцете, които бдят над нея през цялото време, изразяват „главната поддържаща роля“, която оказва телевизията.

В Кан София и Олга ще разполагат с 48 часа, за да заснемат видео, след като получат задание от организаторите. Събитието е в рамките на 65-то издание на фестивала Cannes Lions International Festival of Creativity 2018.

Конкурсът Young Lions Bulgaria 2018 – Film се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции – официален и изключителен представител в България на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx и Spikes Asia. В конкурса имаха право да участват екипи от по двама души на възраст до 30 години, работещи в комуникационна агенция.