Кандидатите за бизнес награда

могат да подават документи

до 2 септември 2018 г.

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отваря за кандидатури петото издание на конкурса BAAwards.

BAAwards отличава компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година. Условията за участие изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2017 г. и 15 май 2018 г. Участниците могат да подадат своите заявки онлайн до 2 септември 2018 г. на сайта на конкурса.

През тази година мотото на BAAwards е „БАРкод на успеха“. Така организаторите показват, че ще търсят добрите маркетолози сред онези кандидати, които умеят да разшифроват нагласите на потребителите и успяват да намерят точния ключ към техните нужди и потребности.

Кандидатстващите бизнеси ще се състезават в 10 различни категории: "Нов продукт", "Нова услуга", "Нова корпоративна марка, "Ребрандинг на продукт", "Ребрандинг на услуга", "Корпоративен ребрандинг", "Пускане на пазара на обновен продукт", "Пускане на пазара на обновена услуга", "Активиране на марка" и "Корпоративна социална отговорност".

Тази година за първи път се учредява и студентска награда за проект на тема: „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. Сроковете за подаване на проекти в състезанието за студентска награда ще бъдат обявени по-късно.

Проектите ще бъдат оценявани от водещи специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите. В състава на журито влизат: Кирил Хаджидинев ("Белла"), Янко Кръндаров ("Интерснак"), Боряна Великова ("Кока-Кола"), Силвия Костова (Пощенска банка), Йолита Ботева (ОМК), Венцислав Хиков ("Графити-ББДО"), Николай Неделчев ("Публицис"), Юлиян Добрев (Blue Point), Ива Димова (Ipsos), Кристиян Постаджиян (НБУ) и Христо Катранджиев (УНСС).

“В миналогодишния конкурс BAAwards бяха подадени рекорден брой кампании - 43, което представлява 20% ръст спрямо 2016-а. BAAwards продължава да се развива и успоредно с нарастващия брой заявки за участие расте и качеството, за което свидетелства и повишаването от година на година на средната оценка в конкурса”, каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.