orsche разсекрети осмото поколение на eмблематичния си модел 911. Автомобилът със заводски индекс 992 е създаден практически от нулата, но е запазил външността на предшествениците си, като има и ретро препратки в интериора. По време на жизнения си 7-годишен цикъл осмото поколение на Porsche 911 ще започне да се предлага и като plug-in хибрид.

Колата е направена така, че лесно да бъде сложен в задната част електромотор. За целта инженерите на германската компания са съкратили със 100 милиметра 8-скоростната автоматична скоростна кутия PDK. При хибридната версия ще бъде променен и алгоритъмът на задвижване на четирите колела, така че до 50% от въртящият момент да може да се изпраща към предния мост. Електромеханичните усилватели на спирачките пък ще се заменят с изцяло електрически.

Хибридното Porsche

911 най-вероятно ще

разполага с подобни

технически

характеристики

като на Panamera Turbo S E-Hybrid - 680 конски сили и 850 Nm въртящ момент.

В същото време германците са решили да направят от култовия модел “приятелски еконастроен”. За целта е вградена програма Porsche Impact, която представлява калкулатор за пресмятане на вредните емисии от автомобила. Тя позволява на клиента да научи сумата, която може да внесе, за да компенсира на последствията от емисиите CO2, които автомобилът му изхвърля.

Собственикът на колата може да преведе парите на един от международните сертифицирани проекти за защита на околната среда.

Спортният автомобил запазва външния си вид, получава по-мощни двигатели, нов салон с дизайнерски елементи в духа на 911 от 70-те години на миналия век и за първи път предлага система за нощно виждане с термовизионна камера. Night Vision Assist открива хора и животни в тъмното и ги показва на шофьора. Програмата действа в диапазон до 300 метра. Електронната система е в състояние да засече съответния източник на топлина и да различи например животно или паркиран мотоциклет с още топъл двигател.

Версиите 911 Carrera S и 4S, които бяха показани в Лос Анджелис, са с различни чифтове големина на гумите - 20-цолови отпред, а отзад 21-цолови. В задната част на колата има светодиодна линия. Подвижното антикрило също е с увеличени размери и се активира напълно при над 150 км/ч, а частично при движение над 90 км/ч.

Основният дисплей вътре в салона с диагонал 10,9 инча, поставен на централната конзола. Под него е разположен блок от 5 бутона за управление на основните функции, както и малкият лост на роботизираната скоростна кутия PDK. На приборния панел има два екрана в краищата на оборотомера, които си остават аналогови.

Версиите 911 Carrera S/4S са оборудвани с 6-цилиндров класически боксер с турбодвигател, който развива мощност 450 к.с.

Максималната

скорост при

S-версията

е 308 км/ч,

докато модификацията със задвижване на четирите колела (4S) развива 306 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,7 и 3,6 сек, а при добавяне на пакет Sport Chrono с функция за бърз старт времето намалява с 0,2 секунди.

Има и допълнителен режим Wet за мокър път, като и той се сменя от волана. Porsche Wet засича кога пътят е хлъзгав и информира водача за необходимостта да се въведат съответните настройки.

Допълнителната електрохидравлична система позволява предната ос да се повдига с около 40 милиметра. Благодарение на увеличения ъгъл на наклон и просвет, на предния мост, тя улеснява шофирането в гаражи и многоетажни паркинги.

В навигацията на автомобила са включени допълнителни функции. Porsche Road Trip помага на шофьора да планира и следи специални маршрути, като в тях са включени места за почивка, ресторанти. Има и виртуален асистент Porsche 360+, който по всяко време е на разположение на клиентите.