Компанията празнува юбилей със 100 каба гайди, Теодосий Спасов и хитовете на “Фондацията”

20 години от отварянето на първите си магазини у нас отпразнува “МЕТРО България” със стилно парти в НДК.

“МЕТРО държи на високия стандарт и благодаря за вашата подкрепа, защото без нея нямаше да успеем да постигнем резултатите, които имаме днес”, поздрави присъстващите над 1000 гости главният изпълнителен директор на компанията Атила Йенисен. Той благодари и на акционерите за доверието им в екипа на “МЕТРО България”. Йенисен поздрави и мениджърите на компанията, които 20 години градят успешно името на МЕТРО.

“Вашият успех е наша работа”, обърна се изпълнителният директор към клиентите на компанията. И подчерта, че именно те са причина магазините да съществуват, а служителите на “МЕТРО България” са виновниците те да бъдат успешни. 178 души работят в компанията от основаването ѝ, а общо в 11-те магазина днес са ангажирани 2300 служители.

Че е клиент на “МЕТРО България”, сподели министърът на туризма Николина Ангелкова. Тя лично поздрави екипа за юбилея: “Искам да ви благодаря, че толкова години създавате стандарт за високо качество. За това, че сте пионери, че работите с производителите и помагате на сектор “Туризъм” да предлагаме висококачествен продукт”.

Хайко Хутмахер, който е член на управителния съвет на METRO AG, подчерта, че е горд с постиженията на компанията за тези 20 години. Над 1000 души чуха призива му и запяха заедно Happy birthday.

Любопитен детайл отбеляза пък посланикът на Германия у нас Херберт Салбер. Дипломатът забелязал, че логото на МЕТРО е в същите цветове като това на ЕС - синьо и жълто. Според Салбер МЕТРО има принос към успешната интеграция на бизнеса към европазарите.

По думите на главния управител на Германо-българската индустриално-търговска камара Митко Василев “МЕТРО България” е “пионер на модерната търговия”.

За доброто настроение се погрижиха 100 каба гайди, както и виртуозните музиканти Теодосий Спасов, Иван Шопов и трио “Авигея”. Гостите чуха и хитове на обичаната група “Фондацията”. “Фондацията” зарадва гостите с любими хитове.

“Фондацията” зарадва гостите с любими хитове.

Рождениците почерпиха с разнообразни и вкусни кулинарни изкушения в 8 различни зони, поднесени от най-популярните български шефове. Основен партньор на МЕТРО е Българската асоциация на професионалните готвачи. Деликатеси от богатия асортимент на МЕТРО бяха разположени в 8 зони, а най-добрите готвачи у нас ги поднасяха на служителите, клиентите, доставчиците и приятелите на МЕТРО.

Деликатеси от богатия асортимент на МЕТРО бяха разположени в 8 зони, а най-добрите готвачи у нас ги поднасяха на служителите, клиентите, доставчиците и приятелите на МЕТРО.

И като на всеки рожден ден имаше и подаръци - служители на компанията получиха големи награди.

Гостите на юбилея разгледаха и две специални фотоизложби. “Ретро МЕТРО” показва страници на вестници от откриването на магазините на компанията в няколко града, а “Съвременна българска кулинария - 20 български топготвачи” е на българския фотограф Илиян Илиев, който работи във Великобритания.