“Теленор” пуска от 28 март нова услуга - застраховка “Смартфон протект”, съобщиха от оператора. Това става само седмица след като компанията бе вписана като застрахователен брокер. В зависимост от избрания застрахователен продукт на клиентите се осигурява защита на устройствата.

Клиентите могат да избират от два продукта: единият покрива щети при случайна или злоумишлена повреда, а другият - и при кражба.

Застрахователната премия зависи от цената без абонамент на устройството в “Теленор” и избрания застрахователен продукт. Тя се заплаща като месечна такса и се включва в сметката на клиента.

При настъпване на застрахователно събитие клиентът трябва да подаде заявка на номер 123. В случаите, в които повредата подлежи на ремонт, устройството ще бъде оправено в сервиза на “Теленор”, а когато това е невъзможно - ще бъде заменено с ново от същата марка и модел или аналогично, ако застрахованият телефон вече не се предлага.

Не се предвижда изплащането на парично обезщетение за настъпили щети.

“Теленор” има и промоционални условия - всички клиенти, които сключат застраховка “Смартфон протект” или “Смартфон протект+” до 30 април 2019 г., няма да заплащат първата месечна застрахователна премия.