Най-голямата китайска отнлайн туристическа агенция Ctrip взе решение да промени името си, като се надява това да ѝ помогне да продължи да се разширява в чужбина. Акционерите на компанията одобриха тази седмица тя да се преименува от Ctrip.com International, Ltd. на Trip.com Group Ltd., за да се наложи като по-разпознаваема навсякъде, информира "Радио Китай".
Създадена в 1999 г., през тази вече преименуваната Trip.com отбелязва 20-годишен юбилей. На среща на акционерите по този повод главният изпълнителен директор Джеймс Лян представи план за експанзия в чужбина. Същевременно, към момента компанията може да се похвали със сериозни постижения – тя е една от най-големите в света туроператори, чийто международен бизнес ѝ носи 35% от приходите. Джеймс Лян посочи, че целта на Trip.com е да се утвърди като водещ международен туристически бранд в Азия за три и в света в рамките на пет години.