За малко повече от месец над 3500 плащания са направили клиенти на “Енерго-Про Продажби” през най-новия канал на компанията за погасяване на месечни задължения.

Статистиката сочи, че за периода от 23 април до 26 май среднодневно над 100 плащания са извършвани през интернет адрес https://vp.energo-pro.bg/.

Единственото условие е клиентите да имат дебитна или кредитна карта. При влизане в интернет адреса клиентът въвежда 10-цифрения си клиентски номер и получава информация за дължими суми за електроенергия. Ако има, може да ги погаси бързо, удобно и сигурно, като не дължи никакви допълнителни такси. С оглед на епидемиологичната обстановка така може да се платят задължения на възрастен близък/роднина, за да не се налага той да напуска дома си и да посещава центровете за обслужване на клиенти накомпанията или офис на някой от партньорите ѝ.

Възможността за онлайн разплащане е достъпна от всеки компютър или мобилно устройство с налична интернет свързаност, не е обвързана с работно време и е активна денонощно 7 дни в седмицата.

Остават и другите канали за плащане на месечни вноски за ток, които са видими на сайта на “Енерго-Про”.