Компанията реновира обектите си, в които клиентите получават качествено обслужване, ароматно кафе и вкусна храна

22 реновирани бензиностанции “Лукойл” на територията на цялата страна представят новата концепция на веригата за обслужване, организация и дизайн на интериора, обновен и разширен асортимент на магазините и топлите витрини с много промоции и нови продукти.

От 16 юни “Лукойл България” стартира кампанията “Нова причина да спреш”. При нея изцяло обновените обекти предлагат разнообразни отстъпки и привлекателни оферти, а в дните на официалното откриване посрещат потребителите с редица изненади.

До края на този месец официално пред клиентите ще бъдат представени шест обекта. На 22 и 23 юни столичани първи ще открият нови причини да спрат в бензиностанциите на “Лукойл”, разположени на булевардите “Братя Бъкстон”, “Шипченски проход” и на ъгъла на “Възкресение” и “Константин Величков”. По-богат асортимент от стоки се предлага в магазините.

По-богат асортимент от стоки се предлага в магазините.

На 24 юни ще ги последват русенци с официалното откриване на обекта на “Лукойл” на бул. “Трети март”. Следват ги “Лукойл в Разград на 25 юни и още един софийски обект – на бул. “Г. М. Димитров” до столичния зоопарк, който ще отбележи официалното събитие на 26 юни.

В следващите 3 седмици в обновените бензиностанции посетителите имат възможността да се възползват от промоции на всички видове горива, включително и на премиум сегмента ЕКТО. Има и промопредложения за кафе, вкусни комбинирани менюта и разнообразие от продукти. Асортиментът на топли храни и напитки е значително разширен и за пръв път на бензиностанция се предлага органик кафе. Модерният и уютен интериор на реновираните обекти и големият избор предразполагат водачите и техните спътници да се отдадат на кратка, но пълноценна и приятна почивка.

В рамките на акцията притежателите на карти за лоялност “Лукойл клуб” се ползват от допълнителни предимства и интересни предложения, натрупват още бонус точки и зареждат с увеличени отстъпки. Тези, които още не са станали клубни членове, могат да го направят много лесно, като регистрират виртуална карта на своя смарттелефон от мобилното приложение “Лукойл клуб”, и да открият предстоящите специални предложения.

“Лукойл” реновира бензиностанциите, за да осигури по-добро потребителско изживяване.
“Лукойл” реновира бензиностанциите, за да осигури по-добро потребителско изживяване.