“Огилви груп България” (Ogilvy Group Bulgaria) се включи в кампанията “От хора за хора” за промяна в обществените нагласи към хората в неравностойно положение, организирана от сдружение “Общност Мостове”.

“Мащабът на проблема, който засягаме, е трудно измерим с точност, но със сигурност наличните данни сочат голяма група от населението. Над 660 хил. души в България имат някакво увреждане, това прави почти 1/7 от населението”, казват от сдружението.

Заедно с комуникационната агенция те създават творческа онлайн платформа, в която са представени хора със специални способности - знания, умения, опит. Първоначално са избрани 8 души, но към тях ще се приобщават още хора, които променят нагласите. За да бъде използван от всички, сайтът в момента е с шрифт, подходящ за дислектици, а съдържанието е достъпно и за незрящи, като технологичното обогатяване продължава.

Това е и първата кампания, в която част от съдържанието ѝ е снимано от незрящия фотограф Дилиян Манолов, който е и един от представените в платформата герои.

Безвъзмездно за нея услугите си предоставят агенциите Ogilvy Sofia, MindShare, Metric DS, Knoway, продуцентската компания Know How Films и сформираният от тях екип от над 20 души с режисьора Еди Шварц, оператора Теодор Фичев и фотографа Златимир Араклиев.