Китайската компания China Tourism Group Duty Free, най-големият оператор на безмитни магазини в страната, отчете ръст на приходите и печалбите си за третото тримесечие на тази година, въпреки влиянието на епидемията от COVID-19.

Оперативните приходи на държавната компания са били 15,83 милиарда юана (около 2,35 милиарда долара), с близо 39% ръст на годишна база. За споменатия период общите й печалби са нараснали със 105,06% спрямо миналата година до 3,04 милиарда юана.

Компанията е допринесла в голяма степен за доброто представяне на продажбите на безмитни стоки, особено след въвеждането на новите политики в сферата в провинция Хайнан. На фона на продължаващите мерки за превенция и контрол на епидемията, компанията се възползва от шансовете и бизнесът й постепенно се подобрява.

Акциите на компанията на Шанхайската фондова борса се покачиха с 0,3% до 203,43 юана за акция в петък.