Китайският пазар продължава да разгръща потенциала си за европейските мултинационални компании, с постепенното си възстановяване от влиянието на пандемията.

През изминалата седмица германските автомобилни производители публикуваха оптимистични данни за представянето си на китайския пазар, за разлика от други пазари, където ръстът им продължава да бъде нисък. „Ауди груп“ съобщи миналата седмица, че доставките на автомобили в Китай са се увеличили с 4,4% на годишна база през първите три тримесечия. „Фолксваген“ също каза, че китайският пазар, който е неговият най-голям, е ключов двигател за възстановяването на пазара. Доставките на негови автомобили в Китай отчитат 3% ръст между юли и септември, предаде "Радио Китай". 

Данни на Федерацията на швейцарската часовникарска индустрия показват, че износът на часовници за китайския пазар се е повишил с 10,6% в периода януари – септември до 1,53 милиарда швейцарски франка (1,67 милиарда долара).

Френските гиганти в производството на потребителски стоки също са се възползвали от силното търсене в Китай. Така например компания „Лореал“ е отчела 30% ръст на продажбите през второто тримесечие.