"Виждате времето какво е, но това не пречи на работниците по моста и тунела да работят. Това е уникално съоръжение", каза премиерът Бойко Борисов, който заедно със зам.-министъра на регионалното развитие Николай Нанков спряха на строежа на лота на магистралата на връщане от с. Блатска.

Почти две трети от тунел "Железница" на АМ "Струма" е прокопан в двете посоки, каза зам.-министър Нанков. "Железница" е най-дългият пътен тунел, изграждан досега у нас. Той е с две отделни тръби за движение в посока, като дължината на всяка е над 2 км.

Напредва работата и по виадукта преди тунела по посока Кулата. Той се изгражда по технологията "потактово избутване" на горното строене с хидравлични крикове. Съоръжението е от два моста за двете платна на движение. Първият мост е вече готов, надявам се до март месец да бъде вързан със светлата част, и в едната посока от Гърция към София през март да минем по него. Като през това време се прави другият мост", допълни Борисов и отново припомни, че АМ "Струма" трябваше да е готова за Олимпиадата в Атина през 2004 г.

"Тук теренът е много труден, на места с голяма денивелация. Огромен труд са положили строителите както тук, така и на "Хемус", "Европа", пътя Ботевград - Видин и др. Иначе от жълтите павета е лесно да коментираш, когато никога нищо не си построил", завърши коментара си премиерът и обеща след месец специално да дойде отново, за да види как напредва строителството.