Land Rover показа първия в историята на бретанската марка Range Rover Electric. Официалните снимки и видео са заснети по време на тестове в студено време в Арктическия кръг при минус 40 градуса и предполагат, че електрическият офроудър ще изглежда почти идентичен с версиите, задвижвани от двигатели с вътрешно горене.

Range Rover Electric ще бъде вторият изцяло електрически сериен модел на JLR след Jaguar I-Pace. Батериите и електрическото задвижване ще бъдат произведени от компанията, с цел да отговарят на офроуд качествата на Range Rover, задвижван с бинзин или дизел.

Автомобилът е рекламиран като "най-тихият и най-прецизният Range Rover, създаван някога" и има новоразработена система за контрол на сцеплението. В сравнение със стандартната настройка за контрол на сцеплението, базирана на ABS, новият хардуер може да разпредели управлението на приплъзването на колелата към всяко електрическо задвижване. Това намалява времето за реакция на въртящия момент на всяко колело от около 100 милисекунди до само 1 милисекунда.

Има и някои софтуерни трикове за минимизиране намесата на ABS и постигане на гладко возене дори на хлъзгави повърхности. Land Rover казва, че големият електрически SUV ще бъде мотивиран от $нова собствена изцяло електрическа система за задвижване".