172 проекта от 28 държави

се състезаваха за призовите места

Кристина Симеонова от Graffiti BBDO (BBDO Group) и Мая Златкова от Proximity Sofia (BBDO Group) са единственият български екип, който спечели приз в Young Drummers Competition – конкурсът, който се състоя в рамките на 25-ото юбилейно издание на международния фестивал за реклама Golden Drum в Порторож, Словения.

Състезанието беше между 172 проекта от 28 държави.

Екипът на BBDO Group спечели 3-о място с творческата концепция “Hear Tartini in every step”. Задачата пред младите рекламисти беше да подсилят имиджа на Пиран като град на Джузепе Тартини. Участниците трябваше да представят постер или серия от постери, които по-нататък могат да бъдат развити в кампания.

„За нас това отличие е много важно признание. Имахме силна конкуренция от много различни държави и култури и работата ни беше оценена от международно жури, което е още по-ценно. За съжаление много късно разбрахме, че печелим и нямахме възможност да присъстваме лично на церемонията в Словения, но се надяваме догодина да сме там с първо място“, казват те.

Международният рекламен фестивал Golden Drum Advertising Festival в Порторож е създаден през 2004 г. и награждава креативната рекламна комуникация.

Вторият постер
Вторият постер
Третият постер
Третият постер
Мобилно приложение за рекламната кампания за Тартини
Мобилно приложение за рекламната кампания за Тартини