В Национално ТОЛ управление са постъпили 11 молби за възстановяване на суми при покупка на електронна винетка, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура", цитирани от БТА.

Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена. Тези случаи са констатирани в първите дни на януари, когато имаше технически затруднения със системата. Постъпилите молби са обработени - на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени.

Случаят на семейството от Пазарджик, за който съобщават медиите, е сред подадените единадесет молби, се уточнява в прессъобщението. Той е разгледан и предстои да им бъде възстановена сумата. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането.