Китайските производители на смартфони увеличават бюджетите за представянето на нови продукти, което да съвпадне с пиковия сезон за продажби на пазара, който обикновено е през юли и август месец всяка година, като продължава дори до третото тримесечие.

Сян Лиган, генерален директор на ICA, асоциация в сферата на телекомуникациите, каза, че лятната ваканция е най-добрият сезон за продажби на мобилни телефони, тъй като по това време много студенти решават да си подновят устройствата. Компаниите в сферата се възползват максимално от този период, за да повишат продажбите.

Така например, китайският гигант „Хуауей“ планира да разкрие новата серия от модели P50 в четвъртък вечерта. Представител на компанията каза, че тези модели ще поставят началото на „нова ера за мобилните изображения“, с което подсказва, че вероятно „Хуауей“ отново е обърнала по-голям фокус на камерата на телефона.

Миналата седмица производителят на смартфони Realme също представи най-новите си продукти GT Master Explorer Edition и GT Master Edition. Те са създадени в сътрудничество с японския дизайнер Наото Фукасава.

През първото тримесечие на годината компания Vivo зае първото място по продажби на смартфони в Китай, с общо закупени 18,6 милиона устройства. След нея се нареждат Oppo, Xiaomi и Apple.