Наградено миналата година в Испания видео се излъчва от няколко дни по RTL, National Geographic и канали в общо 25 държави

Рекламната кампания на туристическата дестинация България това лято тръгна преди броени дни по телевизиите на 25 държави, сред които RTL за немскоезичните страни, National Geographic за Великобритания и страните от Северна Европа и още ред страни, от които традиционно посрещаме туристи у нас.

Рекламната кампания това лято бе организирана с директно договаряне между туристическото министерство и тв каналите, тъй като заради войната в Украйна се наложи рекламата да се изтегли от Русия и Украйна и да се пренасочи другаде. Излъчването по тв каналите и техните дигитални платформи струва общо 5 млн. лв.

На практика е използван стар клип, който беше създаден още в края на 2020 г. и през лятото на 2021-а бе отличен с първо място за най-добър видеоклип, популяризиращ дестинация, на 41-ото издание на международния форум в Мадрид FITUR.

Видеото е част от единния криейтив макет и рекламни продукти, създадени за интегрираната рекламно-комуникационна платформа на Бранд България. Той цели да покаже богатия спектър от туристически продукти за всеки сезон. Дело е на една от най-големите рекламни и комуникационни групи в света Havas.

Оригиналният клип показва в продължение на минута някои от най-красивите кътчета в България – от плажовете до ски курортите. Видеото е озаглавено „Открий своята история“ и в него могат да се видят още традиционни български обичаи и ритуали.

Режисьор на клипа е Диана Минчева-Йорданова, продуценти са Screen Brothers, а творческата концепция на проекта е на Havas Bulgaria. В направата му са участвали над 100 души. Създадени са общо 54 телевизионни клипа, 18 радио спота, 92 варианта на ключови визии, уеб банери и др.

Вариантът, който в момента се разпространява, е сведен до 30 секунди, като от него са оставени само кадрите, които са посветени на лятната почивка в България.